Просте рішення для подання звітності
M.E.Doc (MyElectronicDocument) – це програма №1 в Україні, для обмінну електронними документами з державними органами та бізнесом.
Програма складається з наступних модулів:
• Звітність – дозволяє формувати та подавати звітність в усі контролюючі органи України.
• Облік ПДВ – реєстрація податкових накладних та розрахунків коригування.
• M.E.Doc Бізнес – обмін електронними документами між контрагентами.
• АКЦИЗ ТА ТТН – реєстр акцизних документів, для реєстрації в державних органах та обміну між контрагентами.
• Зарплата - облік персоналу та нарахування заробітної плати.
• Корпорація – консолідація звітності підприємств з розгалуженою структорою.
• ІНТЕГРАЦІЯ З ОБЛІКОВИМИ СИСТЕМАМИ–допомагає інтегруватися з Вашими обліковими програмами.
• Фінансова звітність за МСФЗ (формат iXBRL) - подача фінзвітності за міжнародними стандартами.
• Звітність до НБУ для небанківських установ – подача звітності для небанківських установ, з усіма комплектами бланків.
Адміністрування акцизного податку та ТТН. Створення зведених податкових накладних
Розрахунок і нарахування заробітної плати. Облік та управління персоналом
Корпорація– консолідація звітності підприємств з розгалуженою структурою